خدا خنده می زند به چشــم های روشن م

خدا خنده می زند به چشــم های روشن م

از اینجا شروع میکنم
که تو خوبی
نه انقدر خوب که از تو شروع کنم
پس
از انجا شروع میکنم
که خدا خوبست
آنقدرکه چون تو خوبی را خلق می کند
پس اگر هفتصد سال پیش را به یاد نداری
یاتو انقدر خوب نبودی
که خلقت کند خدا...
یا من بلد نبودم شروع کنم....

مردها از لحاظ جنسی ضعیف هستند....

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۳ ب.ظ

کار کردنم نمی امد امروز....دمبل ها را میگذارم زمین و می روم روی تردمیل....موهایم را از پشت گوجه ای می بندم .....زن ها را توی ایینه می بینم....زن های که هر چند دقیقه یکبار خود را جلوی ایینه بر انداز میکنند...سرعت را می برم بالا....یکی دست می کشد روی شکمش و میگوید کی میشه این اب بشه؟...دیگری میگوید کاش خودمو یه دفه لاغر نمی کردم صورتم چقدر چروک افتاده....این حرکت برا اب کردن پهلوها خوبه....وزنه رو زیاد کن باسنو بزرگ و سفت میکنه....اروم بزن تا سینه هات بزرگ شه....سرعت را بالاتر می برم....این هادست پرورده افکار غلط شماست....شما مردهایی که لم میدهید روی مبل می نشینید پای ماهواره و زن های شکیل وزیبا را نگاه میکنید....زیبا هستند و دلربا؟....پوست صاف و شفافی دارندمگر نه؟....تنشان چه بلوری است.....موهایشان دلتان را می برد؟.....از اینکه این روزها زن هایی را می بینم که تمام افکارشان داشتن اندازه و سایز دلخواه شماست غمگین می شوم....متنفر می شوم از شما که نمی دانید با این درخواست هایتان چقدر به روح و روانمان آسیب می زنید.....فکر می کنید ما دوست نداریم مثل همه ان دخترکی باشیم که دل شما را می برد ؟....می خواهیم باور کنید انقدر که دست می بریم به ملات افرینش خدا و دست می بریم به ترکیب خدادایمان....بینی سر بالا میکنیم...لب پروتز میکنیم....موها را کراتینه میکنیم...ناخن ها را مانیکور میکنیم.....می دانید چ اسیبی می خورد به روحمان وقتی ما را این گونه که هستیم نمی پذیرید.....فقط برای لذت بردن بیشتر شما؟؟؟!!!!فقط برای اینکه خاطرمان جمع باشد که نکند شما مارا برای نداشتن سایز مورد نظرتان رها کنید.....تمام زن ها فقط یک چیز از مرد می خواهند و ان هم وفاداریتان است..... زن ها یک صدا می گویند مردها از لحاظ جنسی ضعیفن...مردها همیشه اماده خیانت کردن هستند....زن های ماهواره ای که برای شما می رقصند ساعت ها توی آشپزخانه نمانده اند تا برای بچه ها و همسرانشان غذا تهیه کنند...آن ها بلد نیستند به شکم شما برسند.....آن ها هیچ چیزی جز خرید کردن و مدل لباس نمی دانند....آن ها نمی دانند بچه چه چیزی دوست دارد از چه بدش میاید...ان ها بلد نیستن شلوارهای شما را خوب اتو کنند که خطش دو تا نشود......شما واقعا فقط جسم زن را می خواهید نه روح و روانش را؟....نه احساسش را؟....شما مردها چقدر باید نفرت انگیز باشید که همسرتان را با خانم همسایه مقایسه کنید و بگوید ببین فلانی چه ..... داره....اخ که چقدر چندش می شوید وقتی چشم های هرزه تان دنبال ناموس دیگر است.....چقدر باید نفرت انیز باشید وقتی زیبای ظاهری همسرانتان مهم تر از سلامتی اش باشد برایتان.....چقدر شما مردها بد هستید وقتی زنانتان را می فرستید باشگاه که سایز ش را کم و زیاد کند....زن های این مرزو بوم ریشه در خاک دارند و باید نورشان ابشان کافی باشد که شاداب باشند و سر زنده.... و مثل زن های ماهواره ای در باد زندگی نمیکنند....اگر به این رفتارهایتان ادامه بدهید باور کنید یک روز زن ساده و مهربان ساکن دلتان رهایتان میکند و بی خبر برای همیشه می رود....

+من شرمنده چشم های روشن پاکتان هستم قضاوت نبود فقط دیده هاو شنیده هایم را نوشتم.....

+سئوگیلیم واریوخومو دارا چکی گوزلرین....روحمو هالارا اپاری گوزلری؟.....محبوب من تمام زندگی و دارو ندار من و چشات داره به دار میکشه....روحمو کجا میبره چشات؟؟؟





۹۴/۰۷/۱۱
نبات